تعمیر بخارشوی وایت مور ( White more )

تعمیر بخارشوی وایت مور ( White more ) در پرکیش سرویس

تعمیر و سرویس و قطعات بخارشوی وایت مور ( White more ) را از پرکیش سرویس بخواهید

 

قطعات شامل :

۱- بویلر بخارشوی وایت مور ( White more )

۲- برد بخارشوی وایت مور ( White more )

۳- سنسور بخارشوی وایت مور ( White more )

۴- پمپ بخارشوی وایت مور ( White more )

۵- شلنگ بخارشوی وایت مور ( White more )

۶- پمپ داخل دسته بخارشوی وایت مور ( White more )

 

بخار شور وایت مور مدل WM-2605G تنها جهت مصارف خانگی طراحی شده است. این دستگاه جهت تمیز کردن سطوح کاشی دار ، سطوح سرامیکی ، کف سنگ، سینک ظرفشویی ، دست شویی و روشویی، لوله های فلزی دستشویی ، پارکت ، پرده های کتان ، دیوارهای قابل شستشو ، پنجره ها ، آینه ها و خیلی موارد دیگر کاربرد دارد. بخارشوی اصلی که بزرگتر بوده و بعنوان بخارشوی کفته می شود دارای فشار بخار تا ۴ بار و ظرفیت آب ۱٫۵ لیتر می باشد . این ظرفیت برای استفاده از دستگاه تا حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه مناسب است.
به علاوه این دستگاه به همراه یک عدد بخارشور دستی می باشد که طرز استفاده از این وسیله تمیز کننده هم بسیار آسان است این دستگاه با ظرفیت ۳۵۰ میلی لیتر وبا توجه به حرارت بالای بخار ۳ بار، می تواند کثیفی و چربی را کاملا تمیز و ضد عفونی کند و لکه های خانگی را که باعث آلرژی و آسم می شود را از بین می برد.
این بخارشور کارایی فوق العاده ساده ای دارد که در عرض چند دقیقه تمیزی و درخشش محیط را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. این بخارشور مجهز به سیستم هشدار دهنده میزان آب می باشد که در صورتی که آب دستگاه کم یا تمام شود شروع به بوق زدن می کند. این مجموعه بخارشوی کامل ، دارای قطعات مختلفی از قبیل قطعه مخصوص تمیز کردن شیشه و پنجره و آئینه، قطعه مخصوص درزهای باریک ، برس پلاستیکی و آهنی ، ۲عدد پارچه میکروفیبر برای مجرای بخار مستطیل شکل، ۲ عدد پارچه میکروفیبر برای برس سطوح می باشد که با توجه به نوع سطوح به راحتی می توان آنها را نصب و استفاده کرد. در ضمن تمامی سریها به هر دو دستگاه نصب می گردد.

 

آدرس نمایندگی مرکزی و غرب و شمال تهران:

شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان درختی، سپهر غربی گلبرگ سوم، پاساژ یادگار، طبقه اول واحد ۲۵

تلفن تماس: ۸۸۵۷۳۹۲۲-۰۲۱

تلفن همراه: ۴۰۵۳۸۵۵-۰۹۱۲

 

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × دو =